Tiedote tanssinopetuksesta maaliskuussa 2021

Lähiopetus Keravalla ja Sipoossa jatkuu 12-vuotiailla ja sitä nuoremmilla oppilailla (varhaiskasvatus sekä peruskoulun 1.–6. luokkien oppilaat).

Kaikki yli 12-vuotiaat osallistuvat omille tunneilleen lukujärjestyksen mukaisesti vain etäopetuksessa.

Hallituksen tiedotustilaisuudessa torstaina 25.2. tiedotettiin rajoitusten tiukennuksista ajalla 8.–28.3. Keravan kaupungin koronakoordinaatioryhmän perjantaina 26.2. linjaamat suositukset ja toimenpiteet astuvat voimaan maanantaina 1.3.2021.

Uusien rajoitusten myötä 1.3.–28.3.2021 välisenä aikana 12-vuotiaat ja sitä nuoremmat oppilaat (varhaiskasvatus sekä peruskoulun 1.–6. luokkien oppilaat) voivat osallista lähiopetuksessa tanssitunneille. Ryhmän koko lähiopetuksessa on rajattu enintään 10 oppilaaseen. Ryhmä on voitu jo helmikuussa jakaa kahteen osaan, josta toinen on vuorollaan lähiopetuksessa ja toinen samanaikaisesti etäopetuksessa (hybridi). Ryhmäjakoihin voi tulla myös muutoksia, jotka johtuvat aluehallintoviraston päätöksestä mahdollistaa lähiopetus vain alakouluikäisille. Opettaja tiedottaa näistä muutoksista ryhmäkohtaisesti. Lähiopetus toteutetaan terveysturvallisuusohjeita noudattaen.

In English:
Due to the new restrictions in March all students of 12 years of age or younger (up to the 6th grade pupils in elementary school) continue dancing in studios as in February.

Read our Hygiene Practices.

All students over 12 years of age are in remote teaching on 1.-28.3.2021 according to the dance class schedule.

Jaa somessa:

Sinua saattaa myös kiinnostaa